Yetkililer, İki Üniversite Öğrencisi Öldükten Sonra Sahte Adderall Haplarına Karşı Uyarıyor

Polis, iki Ohio Eyalet Üniversitesi öğrencisinin, sağlık görevlilerinin sahte Adderall haplarının güçlü bir sentetik opioid olan fentanil içerebileceği konusunda uyardığı için bu hafta aşırı dozda uyuşturucudan öldüğünü söyledi.

Columbus Polis Bölümünden Memur Doran Carrier, polisin Çarşamba günü saat 22:46’da oda arkadaşının ve oda arkadaşının arkadaşlarının kampüs dışındaki bir dairede aşırı doz aldığını bildiren bir 911 çağrısı aldığını söyledi. Üç üniversite öğrencisinin hastanelere kaldırıldığını söyledi.

Columbus Ateş Bölümü sözcüsü Tabur Şefi Jeffrey Geitter, bir kişinin o gece, bir kişinin de Cuma günü öldüğünü söyledi. Üniversite başkanı Kristina M. Johnson yaptığı açıklamada, üçüncü öğrencinin Perşembe günü hastaneden taburcu edildiğini söyledi. ifade.

Emniyet Müdür Yardımcısı Smith Weir, iki ölümün “açık aşırı doz” olduğunu ve şu anda polis bölümünün uyuşturucu suçları bürosu tarafından araştırıldığını söyledi.

Polis ve itfaiye yetkilileri öğrencilerin kimlikleri, ölüm nedenleri veya olası uyuşturucular hakkında daha fazla bilgi veremedi. Franklin County Coroner Ofisi Cumartesi günü bir yorum talebine yanıt vermedi.

Columbus Halk Sağlığı bir bildiri yayınladı. uyarmak Perşembe günü, dikkat eksikliği hiperaktivite bozukluğunu tedavi etmek için kullanılan reçeteli bir ilaç olan sahte Adderall hakkında. Ajans, ihbar hattından kaynaklanabilecek sahte ilaçlar hakkında güvenlik uyarıları yayınlar. aşırı dozun azaltılması için topluluk sosyal yardım programı ya da alkol ve uyuşturucu tedavi hizmetlerindeki sağlayıcılar, bir sözcü Kelly Newman dedi.

Uyarının öğrencilerin ölümleriyle bağlantısına değinemedi, ancak ajansa, eroinden çok daha güçlü olabilen ve üretmesi daha ucuz olan sentetik bir opioid olan “fentanil ile bağlanabilen sahte dolaşım hapları olduğu” söylendiğini söyledi. dağıtmak.

Ohio’nun merkezindeki aşırı doz ölümlerinin yüzde 90’ından fazlasının fentanil ile karıştırılmış sokak uyuşturucularına bağlı olduğunu söyledi.

Öğrencilerin ölümleri, Amerika Birleşik Devletleri’nde aşırı dozda uyuşturucu ölümlerinin artmasıyla gerçekleşti. Ölü sayısı rekor seviyeye ulaştı 100.000 ölüm Nisan 2021’de sona eren 12 aylık dönemde. Ölümlerin çoğu fentanil gibi sentetik opioidlerle bağlantılıydı.

Dennis Pales, 21, üniversitede kıdemli ve eski başkan kampüs zarar azaltma grubufentanil içeren ilaçlardan aşırı doz alan başka öğrenciler duyduğunu söyledi.

Fentanil test şeritlerini ve diğer malzemeleri dağıtırken öğrenciler ona bu deneyimleri anlatırlardı. Aşırı dozların birçoğunun hastane ziyaretlerine yol açtığını, ancak bazı kişilerin opioid aşırı dozlarını tersine çevirmek için kullanılan bir ilaç olan Naloxone kullandığını, çünkü uyuşturucu kullanmanın yasal yansımalarından korktuklarını söyledi.

Bu haftaki ölümlerin birçok öğrenci için bir şok olduğunu çünkü sahte hapların risklerinden habersiz olduklarını söyledi ve son sınıfların Pazar günü mezun olacağı için bunun özellikle çok büyük bir kayıp olduğunu da sözlerine ekledi.

Altı yıldaki ilk kamu güvenliği uyarısında, federal Uyuşturucuyla Mücadele İdaresi geçen yıl “endişe verici” bir artış konusunda uyardı fentanil içeren sahte reçeteli haplarda. Geçen yıl en az 9,5 milyon sahte hap ele geçiren ajans, ele geçirilen her beş haptan ikisinin ölümcül miktarda fentanil içerdiğini bildirdi.

Üniversitenin öğrenci hayatından sorumlu kıdemli başkan yardımcısı Melissa Shivers, öğrencileri uyardı. İleti Perşembe günü “aşırı doz ve hastaneye yatışlarda artışa neden olan” sahte Adderall hapları hakkında. Hanım. Johnson, Perşembe günü kampüs çapında bir e-postadaki mesaja bağlandı.

“Yıl sonu ve mezuniyet partilerinden daha sıcak havaların dönüşüne kadar bir hafta ve hafta sonu kutlamalarına yaklaşırken, sizi kutlarken güvenliği göz önünde bulundurmaya teşvik etmek istiyoruz” dedi. dedi Shivers.

Leave a Comment